سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عواقب دردناک ارتباطات تلفنی نامشروع قسمت چهارم

دوشنبه 94/12/17
2:36 صبح
مسلمان

رحمت خدا                                                                                                                 

 سخنش را با حمد و سپاس خداوند آغاز کرد... در حالی که خاطراتش را به یاد می آوردو عرق (شرم) از پیشانیش سرازیر بوده، تبسمی کرد و داستان خود را بیان کرد تا شاید عبرتی باشد برای کسانی که در دام مکالمات تلفنی می افتند.


در دوره ی بلوغ و خیره سری ها بودم آن زمان سنم چهارده سال بود، و احساس نیازشدیدی به بازی و سرگرمی با تلفن می کردم، مردم از تلفن که تازه به روستای ما وارد شده بود با حرص و ولع صحبت می کردند..


روزی جوانی با من تماس گرفت و به گونه ای با من صحبت کرد که زود با او صمیمی شدم، او به تدریج شروع به صبحت کردن با من کرد، و من نیز بگونه ای با او صحبت کردم که انسان از یادآوریش شرمسار می شود، مکالمات تلفنی بین من و او روزها و ماه ها ادامه پیدا کرد، تا این که روزی خواستگاری برایم آمد و مرا از پدرم خواستگاری کرد..

بعد از اصرار زیاد پدرم او را قبول کرد، وقتی جوان این موضوع را شنید با من تماس گرفت و مرا با نوار ضبط شده ی مکالمات تلفنی مان تهدید کرد.




در تنگنای شدیدی قرار گرفته بودم، چنان دچار بحران و اضطرابی شده بودم که زندگی در کامم تلخ شده بود.چه کار می توانستم بکنم؟ در کارم سرگردان و حیران مانده بودم! او تهدیدهایش را ادامه داد، از من می خواست که ازدواج نکنم و گرنه فضیحتی که انجام داده ام را افشا خواهدکرد. 


فکر کردم که چکار می توانم بکنم... بسیار پشیمان شدم از این که اینگونه از تلفن استفاده  کرده بودم، آرزو داشتم که هرگز در زندگیم تلفن را ندیده بودم... به شدت گریه کردم و ازاو ملتمسانه خواستم که رازمان را فاش نکند. اما او با کمال غرور و خودخواهی تهدیدها ووعده وعیدهایش را تشدید می کرد. خداوند مرا هدایت به این کرد که مشکلم را با بردارم در میان گذاشتم و با صراحت آنچه که بین من و او (آن خبیث) گذشته بود، به او گفتم، بسیارناراحت شد و مرا سرزنش کرد که چرا مطیع شیطان شده ام و نصیحتم کرد و از وحشت واضطرابم کاست.


بعد از آن برادرم به مأموران ویژه خبر داد و آنان را از ماجرا باخبر کرد ، او را گرفتند ونوار را مصادره و نابود نمودند، اینگونه خداوند با لطف و مرحمت خود مرا اصلاح کرد وگناهم را پوشانید، و امروز من بسیار پشیمانم از این که نافرمانی خدا را کرده ام و مرتکب معاصی شده ام و از خدا می خواهم اشتباهم را ببخشد و در دنیا و آخرت آن را بر من بپوشاند...


و این دختر با در میان گذاشتن مشکلش با برادرش آگاهانه عمل کرد، قبل از آن که کار از کار بگذرد... و به لطف خداوند توانست آتش را قبل از پخش شدنش خاموش کند.خوشبختانه در مقابل فریب انسان های شیطان صفتی که همیشه مراقبند تا دختران و زنان .مسلمان را به ورطه های هلاکت و نابودی بیفکنند ضعف نشان نداد.
http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها


صفحات ویژه

[ صفحات: ویژه ]
صفحات دیگر

کد آهنگ

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اسلام آنلاین است. ||اسلا م آنلاین ...